امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوشنبه (9/4/1399)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)، یکصد و شصت و هشتمین (168) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 9/4/99 ساعت 17 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای طرقی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح نمودند.

مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 168:
*در ابتدای جلسه آقای مهندس احمدی معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی باتفاق آقای رضائی مدیرعامل محترم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در جلسه رسمی این شورا با دعوت و هماهنگی قبلی حضور بهم رساندند . مواردی که پیرامون آن بحث و تبادل نظر گردید :
بررسی مشکلات رانندگان اتوبوسها – بررسی روند بازسازی اتوبوسهای فرسوده –تعیین تکلیف یارانه و بدهیهای اتوبوسهای خطوط داخلی – بررسی و امکان سنجی جایگزینی خودروهای ون و مینی بوس بجای اتوبوس واحد-بررسی ابهامات پروژه موزه دفاع مقدس – لایحه شماره 18344/99 و نامه شماره 19986/99 شهرداری  
سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1-نامه شماره 15221/99 مورخ 19/3/99 شهرداری (به شماره 709/99 مورخ 21/3/99 دبیرخانه شورا ) با عنایت به اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در نظر دارد براساس مصوبه مورخ 27/5/94 جلسه مشترک شورا و هیأت مدیره و مصوبه مورخ 13/2/96 هیأت مدیره محترم سازمان نسبت به تعیین تکلیف یارانه و بدهیهای اتوبوسهای خطوط داخلی به شرح صورتجلسه مورخ 12/3/99 منضم به آنالیزهای پیوست اقدام نماید. مطرح که پس از بحث و بررسی موضوع صدرالاشاره باستناد بندهای "و" از ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 مجلس محترم شورای اسلامی و اصلاحات بعدی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

2-نامه شماره 20113/99 مورخ 5/4/99 شهرداری ( به شماره 949/99 مورخ 7/4/99 دبیرخانه شورا ) با عنایت به درخواست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی ، شهرداری در نظر دارد نسبت به فروش اموال و ضایعات              آهن آلات موجود در محل میدان میوه و تره بار قدیم و براساس قیمت پایه کارشناس رسمی دادگستری از طریق فرآیند برگزاری مزایده عمومی و طبق آئین نامه مالی شهرداریها و پایدار نمودن ردیف منابع حاصل از واگذاری دارایی های سرمایه¬ای (فروش اموال منقول و اسقاط ) در اصلاح بودجه سال جاری اقدام نماید . مطرح که پس از بحث و بررسی با فروش از طریق کارشناسی و توسط شهرداری با رعایت آئین نامه مالی شهرداریها در راستای رعایت و اجرای مفاد بندهای 8 و 9 از ماده 55 قانون شهرداریها و با توجه به مفاد صورتجلسه شماره 221 مورخ 30/2/99 مشترک شورا و هیئت مدیره محترم سازمان مذکور باستناد بندهای 8 ، 14 و 30 از ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 مجلس محترم شورای اسلامی و اصلاحات بعدی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

3-نامه شماره 17383/99 مورخ 26/3/99 شهرداری (به شماره 806/99 مورخ 26/3/99 دبیرخانه شورا ) موضوع بازسازی اتوبوسهای فرسوده مطرح که پس از بحث و بررسی شورای اسلامی شهر با بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری مخالفت نمود و مقرر گردید شهرداری لایحه¬ای درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن بار مالی و آنالیز خرید و نوسازی با مشارکت بخش خصوصی تهیه و به این شورا ارسال نماید که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد (ص)خاتمه یافت.
 جناب آقای ابراهیم ابوترابی عضو محترم شورای اسلامی شهر که با توجه به هماهنگی قبلی با مرخصی ایشان موافقت بعمل آمد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.