امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ای با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه 12شهریور ماه، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد میزبان سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و جمعی از معاونتهای ایشان در دفتر خویش بود.
دراین جلسه که محمد حسن آسیابانی نایب رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی و رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری نیز حضور داشتند ،  سرهنگ صفرپور از مدیریت شهری نجف آباد بدلیل حضور فعال و مثمر ثمر در اجرای برنامه های مختلف سطح شهرتشکر نمود و پیرامون موارد و مباحث هفته دفاع مقدس، برنامه ها و فعالیتهای این مناسبت بحث و تبادل نظر شد.

سرهنگ صفرپور با تقدیر و تشکر از حمایتهای مدیریت شهری در انجام امور مذهبی و اعتقادی عنوان داشت در محافل و دیدارهایی که با اقشار مختلف مردمی داشته اند رضایت ایشان از عملکرد شهرداری مشهود بوده است و ابراز امیدواری کرد در شرایط اقتصادی و همه گیری کوئید 19 با تعامل دو مجموعه بتوانیم امیدواری و رضایتمندی شهروندان را افزایش دهیم.
در این جلسه همچنین درخصوص اجرای برنامه ترکیبی در مسیر جاودانگی سال 1398  با همکاری دو مجموعه در بازسازی عملیات والفجر8 نیز بحث و تبادل نظر شد.
نمایش میدانی در مسیر جاودانگی  باهمکاری مدیریت شهری ، ناحیه مقاومت بسیج و دیگر ارگانها و با هدف تبیین مصائب مترتب ائمه معصومین؛ حضرت علی(ع)، حضرت فاطمه(س) ،  امام حسین( ع) و یاران و اصحاب با وفایش و نمایش گوشه ای از جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس (بخشی از عملیات والفجر8 ) و مدافعان حرم را  از ابتدای مهرماه 1398 بمدت 4شب در ورزشگاه کارگران واقع در کمربندی شمالی نجف آباد ، جنب استخر کوهستان روایت کرد.
در این جلسه عنوان شد با توجه به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس یکی از عملیاتهای 8 سال دفاع مقدس بصورت میدانی بازسازی شود و مقرر گردیدکارشناسان دوطرف مباحث اجرای این نمایش را بررسی  و درخصوص آن تبادل نظر نمایند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.