امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار نجف آباد بمناسبت درگذشت دکتر نوریان

خبرغمباردرگذشت دکتر حاج سید محمود نوریان موجب اندوه  فراوان شد.
بی شک از دست دادن این عزیز سفر کرده که با تخصص خود خدمات ارزنده و شایان توجهی به جامعه و مردم ارایه می نمود بسیار باعث تاثر و تاسف است و بی تردید مردم و همشهریان عزیز از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.
سالیان متمادی حضور پررنگ دکتر نوریان در کادر درمان نجف آباد باعث بهره مندی همشهریان عزیز از تخصص ایشان گردید، لذا شایسته است مقام این عزیز را ارج نهیم  وگلایه مندیم از کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند و بدون توجه به فاصله گذاری های فیزیکی و بدون ماسک در خیابانها و در مجالس حضور پیدا می کنند و این یعنی خودخواهی، که تاوان این بی احتیاطی ها و این خودخواهی ها را می بایست عزیزان این افراد و در نهایت همه مردم و کادر بهداشت و درمان بدهند.
امیدواریم که با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص عزیزان فداکار درحوزه سلامت نباشیم.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، درگذشت این فرهیخته و عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ  پزشکی و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

محمد مغزی نجف آبادی
شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.