امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آیین بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های شهرداری نجف آباد / گامی نو (گام ١١) / احداث پناهگاه سگهای بلاصاحب

باحضور دکتر جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مسئولین استانی، شهری و شهرستان چهارشنبه ١٩/٦/٩٩

با عنایت به درخواستهای گوناگون شهری و شهروندی از مدیریت شهری درخصوص جمع آوری و ساماندهی سگهای بلاصاحب از سطح شهر و مناطق شهری و معابر در جهت حفظ موارد بهداشتی و اجتماعی و باتوجه به بخشنامه ها و دستورالعملهای ابلاغی به مدیریت شهری درخصوص زنده گیری ، لزوم ایجاد ایستگاه و محل نگهداری این حیوانات در سالهای اخیر در دستور کار قرارگرفت.
پناهگاه سگهای بلاصاحب به مساحت دوهزار مترمربع در قسمت شمال شرقی نجف آباد  بعد از جاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و قبل از کارخانه بیوکمپوست واقع شده است .
این محل مسقف دارای شش دهانه 12*17 متر و یک دهانه 12*8 متر می باشد که کف و دیواره ها و راهروی آن سرامیک شده است و فنس کشی دور آن نیز صورت پذیرفته است.
برق کشی و لوله کشی آب این محل به اتمام رسیده و چاه فاضلاب آن نیز حفر شده است  همچنین این مرکز دارای تانکر ده هزار لیتری و پمپ شستشو نیز می باشد.
 محل نگهداری سگها در کل به دو قسمت:1_ ماده _توله و 2_ نر فعالیت نموده  که حیوان ورودی بعد از دریافت داروی ضد انگل و گذراندن قرنطینه به قسمت مورد نظر منتقل گشته و غذای این حیوانات توسط کشتارگاه نجف آباد و همچنین مواردی توسط دوستاران حیوانات تامین می شود.

شهروندان می توانند موارد سگهای بلاصاحب را به سامانه تلفنی ۱۳۷ و یا تلفن ۴۲۶۴۰۰۴۱_۳ عنوان نموده تا درخصوص زنده گیری و انتقال آنها اقدام شود.

لینک آپارات :https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
۲ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.