امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شورای شهر و گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد، سه شنبه هشتم مهرماه 1399، جهت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی  مهندس جواد حجتی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد به اتفاق مهندس مجید پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان و خزانه دار شورای نجف آباد، عیدی محمد طرقی دبیر ، مهندس مجتبی گودرزی عضو و محسن پور اسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد در پنج ایستگاه آتش نشانی حضور یافتند.

 در این برنامه پارلمان شهری  با اهدای لوح تقدیر و شاخه های گل از آتش نشانان تجلیل و قدردانی نموده و در محیطی دوستانه شنوای صحبتها و سخنان ایشان نیز بودند.

 در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد،آتش نشانان منطقه و شهر های اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود. به همین مناسبت هفتم مهرماه به نام «آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.