امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۲ سالن همایش در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

سالن اجتماعات و همایش‌های دانشکده‌های مهندسی عمران و مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، سالن اجتماعات و همایش‌های دانشکده‌های مهندسی عمران و مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، امیررضا نقش رئیس واحد نجف‌آباد و مسئولان شهرستان نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مراسم گشایش این سالن‌ها گفت: به‌منظور توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی و ایجاد محیطی پویا و بنابر نیاز مبرم دانشجویان، این دو دانشکده به سالن اجتماعات برای برگزاری نشست‌های مختلف علمی، فرهنگی و دانشجویی، این سالن‌ها با اعتباری بالغ ‌بر ۵ میلیارد ریال احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیررضا نقش توسعه خدمات رفاهی برای دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌های موجود را از رویکردهای جدید مدیریتی این واحد دانشگاهی دانست و افزود: در رویکرد جدید مدیریتی این واحد دانشگاهی ارتقای رضایت‌مندی دانشجویان همواره اولویت مهم و راهبردی بوده و راه‌اندازی این سالن‌ها در راستای این راهبرد است.

وی تجهیز و راه‌اندازی این دو سالن را یکی از گام‌های بزرگ در راستای خدمت‌رسانی به دانشجویان دانست و بیان کرد: تجهیز این سالن‌ها که مخصوص دانشجویان دانشکده‌های مهندسی عمران و مواد است، گام بزرگی است برای اینکه این دانشجویان بتوانند در شرایط بهتری به برگزاری نشست‌ها و جلسات علمی بپردازند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.