امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تجلیل از فعالین آرامستان نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه سوم آبانماه 99، مرکز همایشهای شهرداری نجف آباد " تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون" میزبان مراسم تجلیل ازپرسنل و مسئولین آرامستان نجف آباد بود.
شهردار نجف آباد در این جلسه ضمن خیرمقدم به امام جمعه، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از اعضای هیئت امنای آرامستان ، مدیران ستادی شهرداری و فعالین آرامستان نجف آباد، عنوان داشت این مراسم به پاس تجلیل از زحمات و تلاشها و فداکاریهای قشر زحمتکش فعال در آرامستان برنامه ریزی شده است .

مغزی خاطرنشان ساخت : آرامستانها را باید دروازه ي ورود به جهان آخرت وبهشت خداوند دانست و مسئولین و فعالین این مجموعه كساني هستند كه با تعهد كامل و حفظ آداب و احكام اسلامي "اموات " را براي ورود به دنياي جاودان خداوند آماده مي كنند و ایشان  انسان هايي با احساس و رئوف هستند و باید آگاه به مسایل زیادی در این حوزه  باشند که به كار گيرند .
در این برنامه سایر مسئولین نیز با سخنانی از زحمات خالصانه و تلاشهاي این عزیزان درجهت خدمتگزاری به  شهروندان که  شرایط روحی مناسبی نداشته  و این مهم در دوران شیوع ویروس کرونا  اهمیت خاصی پیدا می کند و تعامل و همراهی ایشان با مجموعه مدیریت شهری نجف آباد ومجموعه های مرتبط سپاسگزاري نمودند .

در ادامه حضار شنوای سخنان تک تک مدعوین بودند که پاسخگویی لازم درباره آنها صورت پذیرفت و مواردی را نیز شهردار درخصوص رسیدگی به مجموعه مرتبط دستورات لازم را ابلاغ کرد.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از ایشان تجلیل گردید و همچنین آقای بهروز کرمی بعنوان رییس آرامستانهای شهرداری نجف آباد معرفی و از زحمات علی سلیمی که از تاریخ 14/4/94 در این سمت بود تقدیر گردید. 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.