امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس سید محمد ابراهیم احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی نجف آباد درمصاحبه با خبرنگارپایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تحقق ٧٨درصدی درآمد های نوسازی

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی شهرداری نجف آباد گفت: در نیمه ابتدایی سال جاری، هفتاد و هشت درصد از درآمد های پیش بینی شده از محل اخذ عوارض نوسازی محقق شده که البته این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در حدود ١٢ درصد افزایش را نیز نشان می دهد.

مهندس سید محمد ابراهیم احمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری تحقق ٩٤ درصدی درآمد نوسازی پیش بینی شده منطقه دو  و ٥٣ درصدی منطقه چهار را به ترتیب بالاترین و پایین ترین نقاط جدول طبقه بندی مناطق از این لحاظ دانست و اضافه کرد: «البته  منطقه سه نسبت به درآمد محقق شده سال گذشته خود ٣٨ درصد کاهش را نشان می دهند و مناطق یک (٣٨%) ، دو (٣١%) ،  چهار (١١%) و پنج (٣%)  در این موضوع رشد داشته اند.

احمدی  منطقه ٢ را با ٩٤  درصد دارای بیشترین سهم ا زوصول درآمد های نوسازی اعلام کرد و گفت: «مناطق یک (٨٩%) ، چهار (٧٢% ) ، پنج (٦١%) و سه (٥٣%)  جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه عوارض نوسازی از جمله عوارض پایدار و اساسی در شهرداری بوده که تحقق وصولی آن نقش عمده در پیشرفت و توسعه شهری دارد ، از شهروندان فهیم شهر نجف آبادی که همیشه شهرداری  را در رسیدن به اهداف کلان و توسعه متوازن شهر یاری نموده اند، تقاضا کرد تا با پرداخت به موقع عوارض نوسازی شهرداری را در رسیدن به اهداف عمرانی و خدماتی پیش بینی شده در بودجه ١٣٩٩ یاری نمایند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.