امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازدید کتابخانه‌ای مدیریت شهری نجف‌آباد

بازدید کتابخانه‌ای مدیریت شهری نجف‌آباد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه کاری دیروز شهردار، رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر،ريیس شورای اسلامی شهرستان و  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری نجف‌آباد به بازدید از کتابخانه‌ها و دیگر مراکز مرتبط با عرصه کتاب شهر اختصاص پیدا کرد.
در این بازدید که از اولین دقایق کاری صبح دوشنبه 26آبان99 با حضور مسئولان در گلزار و یادمان شهدای نجف‌آباد و ادای احترام به مقام شهدا شروع شد، مراکزی مانند چاپخانه بهار آزادی، کتابسرای سبز، کتابفروشی دیارنون، کتابخانه آیت‌الله حججی، انتشارات مهر زهرا، فرهنگسرای شهید محمد منتظری، کتابخانه امام موسی کاظم و بخش نابینایان کتابخانه شهیدان فتاح‌الجنان مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.
در بخش دیگری از این برنامه هم، از نمایش خیابانی در حال اجرا در چهارراه فردوسی که با موضوع کتاب و کتابخوانی طراحی شده بود، بازدید شد.
طی این بازدید که با هدف تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به فعالین این عرصه در سطح شهرستان انجام گرفت، مسئولان از نزدیک با توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شهر در این عرصه آشنا شده و در جریان مهم‌ترین مشکلات و محدودیت‌های موجود در این بخش قرار گرفتند.
در حاشیه این دیدارها نیز با اهدای لوح و تقدیرنامه، از فعالین این عرصه تجلیل شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.