امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
نخستین شورای اداری مجازی شهرستان نجف آباد

نخستین شورای اداری مجازی شهرستان نجف آباد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری نجف آباد ، به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نخستین شورای اداری مجازی شهرستان نجف آباد برگزار گردید           
به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، معاونین فرماندار، بخشداران بخش های تابعه شهرستان، اعضاء شورای تامین شهرستان، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضاءشورای اداری شهرستان در پیوند با اتخاذ تمهیدات لازم استانی و شهرستانی نخستین شورای اداری مجازی شهرستان نجف آباد برگزار گردید.  
در این مراسم پس از قرائت نوای جان افزای کلام وحی و استماع سرود مقدس جمهوری اسلامی، گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با اعضاء ستاد ملی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا برای مشارکت کنندگان در جلسه پخش گردید. سپس نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم نجف آباد، ضمن قدردانی از کلیه دست اندر کاران برگزاری این جلسه به صورت مجازی و برخط این رویکرد موثر را ستوده و بر بهره گیری موثر و افزون از این راهبرد به منظور توسعه سایر جلسات تاکید و تصریح ورزیدند.
ایشان در ادامه با بیان فرازهایی از سخنان معصومین و مستندات قرآنی به جایگاه دستگیری، حمایت و گره گشایی از هم نوعان اشاره و بر ضرورت اصل تکریم ارباب رجوعان و رسیدگی به درخواست های مردمی توسط کلیه خدمتگزاران و کارگزاران تاکید مبسوط نمودند.
 در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به صورت مبسوط ضمن نمایش تصاویر نمودارهای مستند از وضعیت پایش ها و غربالگری های صورت پذیرفته با محوریت بیماری پاندمیک کرونا به وضعیت صعودی و نزولی انتشار ویروس کووید 19 در موج دوم این بیماری در سطح ملی، استانی و شهرستانی پرداختند.
 سپس فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان با تبیین دستاوردهای بسیج در ایام مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به بیان دستاوردهای موثر این نیرو در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی و ... پرداختند و ضمن گرامیداشت هفته بسیج از سایر اعضاء شورای اداری خواستند تا نسبت به برگزاری برنامه های این هفته به صورت مجازی تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.
 در ادامه در غیاب رئیس اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و تکریم جایگاه کتابداران محترم به قرائت پیام وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته کتاب پرداختند.
 پس از آن دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان، با بیان نکاتی ارزشمند در زمینه نماز به عنوان ستون دین از دبیر ستادهای اقامه نماز در دستگاه های مختلف اداری، اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی خواستند تا نحوه فعالیت های خود را در سامانه کشوری سجاده به منظور ارزیابی های کشوری بارگزاری و پیگیری نمایند.
در انتها فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از حضور فعال و پویای حاضرین در نخستین شورای اداری مجازی شهرستان های استان اصفهان با محوریت شهرستان نجف آباد از دست اندرکاران شهرستان و استان و سایر مشارکت جویان ارجمند شورای اداری شهرستان در این رویکرد موثر و ممدوح تقدیر نمودند.
ایشان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابداری بر ضرورت گسترش و استمرار فرهنگ کتابخوانی خصوصا در این ایام که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی اوقات فراغت همگانی رو به گسترش نهاده است، تاکید و پیشاپیش فرا رسیدن هفته بسیج را به عموم مردم شریف ایران بالاخص بسیجیان تبریک و تهنیت گفت.
 وی با تقدیر از بیانات حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسناتی بیانات ایشان را رهگشا و ترسیم کننده الگوی اصلی برنامه ریزی و تصمیم سازی برای تمهیدات لازم شهرستان  برشمردند و افزودند: در کلیپ سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نکات بسیار ارزنده و ذی قیمتی وجود دارد که نیازمند به ساعت ها تحلیل و بررسی است و این نکات دریایی از ظرایف و نکته سنجی های آینده نگرانه در بر دارد که در برنامه ریزیهای آتی خصوصا در ستاد شهرستانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا می بایست همواره مدنظر قرار گیرد.
وی با تاکید موکد در امر پاسخگویی مسئولان به جوامع هدف، از ضرورت برگزاری ملاقات های رودررو و چهره به چهره تبیین موضوع نمودند و بر همکاری قانونی اتاق اصناف و سایر اتحادیه های صنفی با مسئولین محترم نظارتی در امر رصد بازار و مقابله با هرگونه افزایش قیمت بدون ضوابط قانونی تاکید کردند.
رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری پاندمیک کرونا در ادامه با بیان دستاوردهای سفر اخیر استانی وزیر بهداشت ودرمان و جلسه وبینار برخط وزرای محترم کشور و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از اولویت های مطرح شده در راستای وضع مقررات ویژه ستاد ملی کرونا از اول آذر ماه سالجاری به نحو مبسوط خبر دادند.
 رئیس  شورای اداری شهرستان در ادامه به بیان ضرورت ها، بایدها و نبایدهای اداری و اجرایی اشاره و بر تمکین از قوانین مصوب و ممانعت از اطاله پاسخگویی سایر دستگاه های اداری، اجرایی شهرستان به نامه های استانی و فرمانداری تاکید و تصریح نمودند و در ادامه نکاتی را به منظور پیگیری در حوزه های مختلف عمرانی، برنامه ریزی و سیاسی و اجتماعی به اعضاء  شورای اداری شهرستان متذکر گردیدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.