امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تجلیل از فعالین عرصه کتاب و کتابداری در نجف آباد/ پنج شنبه ۲۹ آبان ۹۹

تقویت کتابخوانی، زمینه‌ساز پیشرفت جامعه است

فرماندار نجف‌آباد در مراسم تجلیل از فعالین عرصه کتابخوانی و کتابداران افزود: تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ضمن رفع بسیاری از معضلات اجتماعی، زمینۀ بسیار خوبی را برای پیشرفت کشور در ابعاد مختلف فراهم خواهد کرد.

مجتبی راعی با تشکر از تلاش‌های قابل توجه مجموعه مدیریت شهری نجف‌آباد در این عرصه ادامه داد: در شرایط ویژه کرونایی که بیشتر کتابخانه‌ها با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند، می‌توان از روش‌های مبتکرانه برای گسترش فرهنگ مطالعه استفاده کرد.
راعی پیشنهاد داد: می‌توان با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بیمارانی که دوران قرنطینه درمان کرونا در منزل سپری می‌کنند را شناسایی کرده و کتابداران که تسلط بسیار خوبی روی کتاب‌های مفید و مورد علاقه اقشار مختلف دارند، کتاب‌هایی مناسب با این افراد را در اختیارشان قرار دهند تا عوارض روحی و روانی این بیماری نیز کاهش پیدا کند.
فرماندار نجف‌آباد، مناسبت‌های مختلف را بهانه‌ای برای تقدیر از فعالین آن عرصه و آسیب‌شناسی فعالیت‌های صورت گرفته دانست و بیان داشت: کتابداران، می‌توانند به کمک شناخت مردم هر منطقه و با بهره‌گیری از تسلط‌شان به محتوای کتاب‌های مختلف، نقش مهمی در معرفی آثار مفید به اقشار مختلف و توسعه فرهنگ مطالعه ایفا کنند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.