امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یک دو سه پردیس نجف آباد حرکت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 16 آذرماه 1399، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در تهران دیداری با دکتر حیدری خلیلی معاون سازمان سینمایی کشور بود بعمل آورد.
در این جلسه که پیرو جلسه قبل در تاریخ ۲۵شهریور ۹۹ سال جاری و  امضای تفاهم نامه ساخت پردیس سینمایی در نجف آباد برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، مهندس فردوسی مدیرعامل  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

در این نشست، مشاور طرح نهایی شده پردیس سینمای امید را ارایه نمود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد  ارائه و در نهایت مورد تایید واقع شد .
اعتبارات این طرح با پیگیرهای محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد و جلسات متعدد ایشان و مدیران مرتبط با مسئولین مرتبط تامین شده است که  سازمان سینمایی کشور و موسسه سینمایی شهر عنوان داشتند بخشی از تسهیلات بلاعوض پیرامون مجموعه سینمای امید اختصاص یافته است و تا پایان سال جاری  به شهرداری نجف آباد پرداخت می شود.
شایان ذکر است با مکاتبات و پیگیریهای صورت گرفته سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشورر نیز از تسهیلات بلاعوض سینماهای کشور ، مبلغی را جهت مجموعه سینمای امید نجف آباد اختصاص داده است.
در ادامه جلسه ای نیز با هماهنگی حیدری خلیلی جلسه ای  با مهندس مس چی مدیره موسسه سینماشهر با حضور مدیرعامل  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد برگزارد شد.
در این جلسه  موقعیت مکانی، نقشه سالن های پردیس سینمای امید و همچنین دو طرح سه سالن و چهار سالن ارائه شد و نکات فنی، تجهیزات ، نوع پرده و.. با حضور مشاور طرح مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و نکاتی نیز مد نظر قرارگرفت که درنهایت طرح مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

لوگو و برند باغ شهرصفوی روی میز
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 16 آذرماه 1399پیرو بازدید ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رونمایی از لوگو و برند گردشگری باغ شهر صفوی، جلسه ای پیرامون پیگری این موارد در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.
در این جلسه که  با حضور دکتر زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری برگزار شد پیرامون برندگیت شهر نجف آباد و مراحل تصویب لوگو برند باغ شهرصفوی و گردشگری شهر بحث و تبادل نظر شد و در نهایت  یک شرکت مادر تخصصی در این حوزه معرفی و دفترچه مطالعات برندینگ  شهر نیز ارایه شد تا مراحل تصویب آن طی و ابلاغ گردد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.