امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اتصال کمربندی‌های شمالی و جنوبی نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: در ادامۀ سیاست‌های چند سال اخیر مدیریت شهری در تمرکززدایی از ترافیک معابر مرکزی شهر، عملیات اجرایی بلوار کشاورز با عرض 55متر شروع شده که با اتمام فازهای مختلف آن، کمربند جنوبی به کمربند شمالی متصل خواهد شد.

محمد مغزی نجف‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: در گذرهای شرقی به غربی، طی سال‌های اخیر مسیرهایی مانند بلوار فجر ایجاد شده ولی در بخش گذرهای شمالی به جنوبی، با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه هستیم که احداث بلوار کشاورز، بخشی از این مشکل را به نفع سبک شدن ترافیک بافت مرکزی شهر، برطرف خواهد کرد.

مغزی فاز اول بلوار کشاورز را از تقاطع کمربندی جنوبی تا تقاطع خیابان موجود با چهار‌باغ دانست و ادامه داد: احداث این بلوار که به نوعی بخشی از ترافیک غرب شهر را هم سبک خواهد کرد، از سمت کمربندی جنوبی شروع شده و هم‌زمان تکمیل مراحل آزادسازی آن در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار نجف‌آباد پروژه خیابان آیت‌الله امینی در ادامۀ بلوار جمهوری‌اسلامی صالح‌آباد به سمت خیابان شهید محمد منتظری آزادگان و در ادامۀ آن اتصال به بلوار شهید صیاد شیرازی فاز3 آزادگان را دیگر طرح ترافیکی در حال اجرا برای این محدوده برشمرد و گفت: در نقطه اتصال این مسیر به کمربندی جنوبی نیز که در محدودۀ بیمارستان در حال ساخت پیوند مغز استخوان زیتون در اراضی نظامی شمال شهر صورت می‌گیرد، احداث یک پل زیرگذر پیش‌بینی شده تا هم مشکل تردد شهروندان برطرف شود و هم دسترسی به بیمارستان مهیا می‌گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.