امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار از انتشارات شهید کاظمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ،سه شنبه 9 دیماه 1399، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در شهر مقدس قم با حمید خلیلی مسئول انتشارات شهید کاظمی و همکارانشان در این مجموعه دیداری بعمل آورد.
در این دیدار که بمناسبت انتخاب انتشارات شهید کاظمی به عنوان برگزیده کشوری انجام شد، محمد حسن آسیابانی نایب رییس و مهندس محمد مهدی فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد نیز حضور داشتند.

 در این جلسه از خدمات و زحمات وهمچنین انتخاب این مجموعه برای سومین بار به عنوان برگزیده کشوری تقدیر و تشکر شد و پیرامون برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی و تعاملات آن بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید به سرانجام برسد .
موسسه شهید کاظمی پس ازشش سال فعالیت فرهنگی و تربیتی درســال 1391با گسترش فعالیت‌های خود، ترویج کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی را بعنوان هدف فعالیت‌های فرهنگی خود تعیین و انتشـارات شهیدکاظمی را تأسیــس کرد.

این انتشارات، اکنون با بیــش از چهارصد عنــــوان کتاب، به جهاد فرهنگی درحوزه‌ی کتاب مشغول است و درسال 1395 و 1396  و 1399 بعنوان ناشر برگزیده سال انتخاب شد.
اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید وتوزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی توسط نشر و پخش شهیدکاظمی شامل تولید وعرضه محصولات فرهنگی با اولویت کتاب فاخر و تاثیر گذاردر حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایجاد کلان شبکه توزیع و عرضه محصولات فرهنگی با اولویت کتاب و ارائه خدمات وطرح های ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی می باشد.
 شهید حججی از فعالین در این انتشارات در امور ترویجی بود و لازم بذکر است این انتشارات انتفاعی نیست و در صورت سود، هزینه های اردوهای جهادی و فعالیتهای فرهنگی موسسه فرهنگی و تربیتی شهید حاج احمد کاظمی خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.