امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

وبینار آموزشی خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه24 دیماه 1399 محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در وبینار آموزشی خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی شرکت نمود.
در این وبینار که مسئولین مالی و انفورماتیک شهرداری نیز حضور داشتند ، شهرداران استان با خدمات الکترونیکی اداره کل تامین اجتماعی در شهرداریها آشنا شدند.

با توجه به گسترش خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، این سامانه( www. eservices.tamin.ir ) تمامی سرویس های موجود و همچنین خدمات غیر حضوری جدید سازمان را در یک درگاه مجتمع و یکپارچه در خود جای داده است.
همچنین این پرتال مرجع مطمئن و سریعی را جهت آگاهی و استفاده از سرویس های جدید برای مخاطبین سازمان فراهم آورده است.
در صورتی که قبلا مشترک سرویس های متمرکز سازمان تامین اجتماعی (از قبیل پرتال نمایش سابقه) بوده اید نیازی به ثبت نام مجدد نیست، اما اگر برای اولین بار با این پرتال کار می کنید در صورتی که خدمات مورد نظر شما نیاز به احراز هویت داشته باشد می بایست در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری (کدملی) و رمز دریافت کنید.
باید توجه داشته باشید که جهت استفاده از سرویس های عمومی و شخصی انجام مراحل ثبت نام غیرحضوری کفایت می کند ولی استفاده از سرویس های کارفرمایی علاوه بر ثبت نام در سامانه، مستلزم مراجعه حضوری به شعبه جهت تکمیل فرم تعهد نامه خواهد بود.
ارتباط با مشتری سازمان از طریق سایت crm.tamin.ir و یا شماره تلفن 1420 صورت می پذیرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.