امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تقدیر بانیان صنعت از بانیان عمران شهر

هیات مدیره شهرک‌صنعتی پلیس‌راه نجف‌آباد، در نشست اخیر خود با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، از روند شکل‌گرفته در عرصه فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی شهر تقدیر کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف‌‌آباد، دراین جلسه مهندس مهدی جابری مدیرعامل گروه صنعتی قدس، با تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر در نقاط مختلف شهر بیان داشت: وظیفۀ خود می‌دانستیم به همراه دیگر اعضای هیات مدیره شهرک‌صنعتی پلیس‌راه به صورت حضوری و به نمایندگی از تمامی نیروهای خدوم شهرداری و مجموعۀ شورای شهر، از شهردار و رییس شورای شهر تشکر وتقدیر داشته باشیم.

جابری که ریاست هیات‌مدیره شهرک‌صنعتی پلیس‌راه را بر عهده دارد، ادامه داد: در کنار تحولات چشم‌گیری که در چهره شهر به وجود آمده و تمامی مردم و حتی ساکنان دیگر نقاط استان به آن اذعان دارند، اقشار مختلف مردم که با آن‌ها در ارتباط هستیم به اشکال مختلف مراتب قدردانی و حمایت خود از مجموعۀ مدیریت‌شهری را ابراز داشته‌اند.
در ادامه نیز، اعضای هیات مدیره این شهرک به بیان برخی نقطه‌نظرات و مشکلات مربوط به حیطۀ فعالیت‌شان پرداختند.
تقدیر از سربازان خط‌مقدم جنگ اقتصادی
در ادامۀ این جلسه، محمد مغزی نجف‌آبادی صنعتگران و تولید‌کنندگان را سربازان خط‌مقدم جنگ اقتصادی دانست و اعلام داشت: در این شرایط سخت که بسیاری از اقشار درگیر معضلات و تنگناهای مختلف هستند، تلاش‌های فداکارانه و مخلصانه تولید‌کنندگان، زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از جامعه را فراهم کرده که ما به نوبه خودمان از این مجاهدت ارزشمند، قدردانی می‌کنیم.
مغزی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری اصناف مختلف به ویژه صنعتگران و تولید‌کنندگان شهرستان با مجموعه مدیریت شهری در مسیر اجرای طرح‌های عمرانی، به تشریح آخرین اقدامات انجام شده درخصوص طرح‌های شاخصی مانند کشتارگاه صنعتی نجف‌آباد به عنوان بزرگترین مجموعه غرب استان، محور کوچه‌باغ زندگی، بلوار کشاورز، بلوار آیت‌الله امینی، مجموعه‌های ورزشی روبازسلامت در سطح مناطق پنج‌‌گانه، زیرگذر شهرک صنعتی کاوه، المان و میدان نجف‌اشرف و خانه‌های علم و ایثار پرداخت.

مهندس جواد حجتی رییس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد نیز در پایان این جلسه با اشاره به نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به فعالین عرصه صنعت خاطر نشان کرد: امیدواریم هم‌چون سال‌های گذشته، با تداوم این تعاملات و همکاری‌ها شاهد رفع تدریجی بخش دیگری از موانع و مشکلات موجود و توسعه همه‌جانبه شهر باشیم. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.