امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

رشد قابل توجه سرانۀ فضای ورزشی و فرهنگی نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: با اضافه شدن سه فرهنگسرا و 5مجموعه ورزشی روباز که با مصوبه شورای اسلامی شهر و همت شهرداری در سطح مناطق پنج‌گانه در حال ساخت و تجهیز هستند، سرانه فضای ورزشی و فرهنگی نجف‌آباد به حد مطلوب خود نزدیک خواهد شد.

محمد مغزی نجف‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اعلام کرد: در کنار فرهنگسرای منطقه4 که با عنوان «کوثر» بخشی از مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته و در حال حاضر پیگیر رفع برخی مشکلات به وجود آمده با پیمانکار آن هستیم، در منطقه5 نیز فرهنگسرای آیت‌الله عالم وارد مرحله اجرایی شده و در حال بررسی و جانمایی یک فرهنگسرا در منطقه3 هستیم.
مغزی با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز فرهنگسراهای خارون در منطقه1 و فرهنگسرای شهید محمد منتظری طی سال‌های اخیر ادامه داد: در موضوع ورزش نیز با توجه به کمبود شدید سرانه فضاهای ورزشی استاندارد، با همراهی شورای اسلامی شهر به موضوع احداث مجموعه‌های ورزشی روباز در سطح مناطق 5گانه ورود پیدا کرده‌ایم و در همین راستا، اولین مجموعه با عنوان «سلامت1» چندی پیش در پارک لاله افتتاح شد که در بازه زمانی کوتاه قبل از شیوع کرونا هم مورد استقبال بسیار خوب شهروندان قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در دیگر مناطق نجف‌آباد نیز چنین مجموعه‌هایی جانمایی شده و در حال حاضر مراحل ساخت و تجهیز خود را پشت سر می‌گذارند.

آیین بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های شهرداری نجف آباد / گامی نو (گام ١١) / مجموعه ورزشی روباز سلامت یک
باحضور دکتر جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مسئولین استانی، شهری و شهرستان چهارشنبه ١٩/٦/٩٩


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.