امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تقدیر از خانواد شهید مدافع حرم کمیل قربانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه هشتم بهمن ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا جمعی از مسئولین شهری و شهرستان نجف آباد با خانواده شهید مدافع حرم کمیل قربانی دیدارنمودند.
در این دیدار مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان، محمدمغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد، حجت الاسلام عبدالرسول محمدی امام جمعه ویلاشهر، عطالله شریعتی نیا رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف آباد و تنی چند از مسئولین شهری به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدای معزز از مادر و خانواده گرامی و بزرگوار شهید معظم مدافع حرم کمیل قربانی تجلیل بعمل آوردند

در این جلسه عنوان شد صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا پس از شهادت عزیزانشان جلوه ای دیگر از حماسه آفرینی بانوان این سرزمین بود که موجب یأس و نا امیدی دشمنان ایران اسلامی شده است.
شهادت یگانه واژه مقدسی است که مکتب عاشورائی امام حسین(ع) را به نهضت و انقلاب اسلامی ایران هدیه کرد، و شهیدان گرانقدر این مرز و بوم مفتخر به دریافت این هدیه و درجه گرانبها شدند؛ در واقع خانواده های بزرگوار شهدا بودند که امر الهی را مبنی بر جهاد در راه خدا و ایستادگی در مقابل ظلم و جور ظالمان به اموال و انفس، لبیک گفتند و بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا کردند.
ستوان یکم پاسدار شهید « کمیل قربانی» متولد ۱۳۶۶ از نیروهای لشگر زرهی ۸ نجف اشرف نجف‌آباد، ۲۵ آبان۱۳۹۶ هنگام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت نائل گردید و در گلزار شهدای شهر کهریزسنگ به خاک سپرده شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.