امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار نجف آباد بمناسبت دهه مبارک فجر

جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
  در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز شد.
دهه فجر، آغاز سرود زيباي پيروزي اسلام در ایران بود و این در کلام نورانی و درخشان مقام معظم رهبري تلالو میکند كه:« دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود.»
  اینک در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، مهمترین نیاز کشور وحدت ملي است، لذا براي فائق آمدن بر هر كاستي و مشكلات در همه عرصه ها به همبستگي و همدلي نيازمنديم و ايران اسلامي نماد امنيت و اقتدار است و اين اقتدار و موقعيت فاخر بر آمده از تداوم راه امام(ره)، لبيك به فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله) و خون شهداء، وحدت ملي و انسجام اسلامي، قدرت علمي و امنيت كشور است.
  اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب و فجر پیروزی علی الخصوص 38 شهید انقلاب شهر علم ، ایمان و ایثار ، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان به ویژه شهروندان شهرشهیدان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید.

محمد مغزی نجف آبادی_شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.