امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ارکستـری به رنگ انقلاب

برنامه های چهل و دومین بهار انقلاب مدیریت شهری نجف آباد "ایران من"

به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در قالب ویژه برنامه های مدیریت شهری نجف آباد با شعار ایران من سرودهای  انقلابی و ملی حماسی ایران توسط گروه آوازی مولا در سالن شهروند و مجموعه تاریخی گردشگری هفت برج خارون اجرا و جهت بارگذاری در رسانه های الکترونیک و شبکه های اجتماعی ضبط شد.
گروه آوازی مولا به سفارش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و رهبری سعید شمس با همکاری تعدادی از نفرات ارکستر ملی اصفهان قطعاتی ماندگار در مورد ایران و شهدا را در این مراکز به اجرا گذاشت. این قطعات، ترکیبی از ساخته‌های استاد مجید انتظامی، بابک زرین، روح الله خالقی و نغمه‌های قدیمی ایرانی است که با حضور خوانندگانی از ۱۰ دهه سنی (متولدین سال ۱۳۰۸ - ۱۳۹۰) در نجف آباد اصفهان به اجرا در آمد. در کنار گروه کر، سولیست‌هایی این قطعات را همراهی می‌کردند که به جهت تعدد آن‌ها بر جذابیت کار اضافه شده بود. این قطعات با تنظیم مجدد استاد علیرضا عارف مهر در سبک‌های موسیقی کلاسیک و سنتی به اجرا در آمد.

لینک آپارات :https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.