امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با ملی پوشان و مربیان نجف آبادی تیم ملی اسکیت فری استایل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، ۱۹بهمن ماه محمدمغزی نجف آبادی میزبان ملی پوشان و مربیان نجف آبادی تیم ملی اسکیت فری استایل بود.
 در این دیدار  آسیابانی نایب رییس و پزشکی خزانه دار شورای اسلامی شهر و رییس شورای اسلامی شهرستان و رضایی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد و مربیان باشگاهی و تیم ملی و ملی پوشان نجف آبادی اسکیت فری استایل نیز حضور داشتند.

در این دیدارملی پوشان با ابراز تشکر از شهردار و مجموعه مدیریت شهری بواسطه تلاشهای چندساله درخصوص ایجاد فضاهای تفریحی، گردشگری و ورزشی که باعث رشد و پیشرفت و رضایتمندی شهروندان گردیده است، پیرامون اهداف قهرمانی ملی پوشان، مسابقات داخلی و برون مرزی پیش روی بازیکنان نجف آباد گفت و گو شد و شهردار نجف آباد ضمن تقدیر از پشتکار و افتخارات طلایی کسب شده توسط این تیم برای ایشان جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی و آسیایی 2022 که شنبه ۲۵ بهمن ماه در استان تهران برگزار میگردد آرزوی سربلندی و موفقیت نمود.
تیم اعزامی شهرستان نجف آباد متشکل از ۲۱ بازیکن  درخشان در بخش پسران و دختران این مسابقات،
 با مربیگری احسان حبیب آبادی(سرمربی)،آرش رستمیان(مربی آقایان)و فرزانه ایوبی(مربی بانوان) به میدان رقابت خواهند رفت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(6 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.