امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس سیدمحمدابراهیم احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد گفت:

تحقق ۱۱۵درصدی بودجۀ ۹ماهه شهرداری

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد گفت: بودجۀ ۹ماه ابتدایی سال جاری شهرداری نجف‌آباد، ۱۳۵میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این میزان مطابق گزارش تفریغ تنظیم شده، به میزان ۱۱۵درصد محقق گردیده است.

مهندس سیدمحمدابراهیم احمدی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری، کل بودجۀ امسال این مجموعه را بالغ بر ۱۸۰میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، بیش از ۹۲میلیارد تومان فعالیت عمرانی در سطح مناطق پنج‌گانه شهر انجام گرفته که این میزان، ۶۲درصد درآمدهای کسب شده در این مدت را به خود اختصاص داده است.
سهم ۳۸درصدی هزینه‌های جاری از سرجمع درآمدهای این مدت، دیگر مطلبی بود که احمدی با بیان آن اعلام داشت: از بودجه ۱۸۰میلیارد تومانی سال‌جاری، ۱۶۵میلیارد تومان مربوط به شهرداری مرکزی و مناطق بوده و بقیه را سازمان‌های زیر‌مجموعۀ شهرداری تامین خواهند کرد.
در بودجۀ ۱۳۴میلیارد تومانی سال گذشتۀ شهرداری نجف‌آباد نیز که با تحقق ۱۱۵درصدی مواجه شد، در مجموع بیش از ۹۹میلیارد تومان کار عمرانی انجام شد که این میزان ۶۴درصد کل بودجه را به خود اختصاص داده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.