امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

وبینار شورای اداری استان

واعظی: دولت اهتمام ویژه‌ای نسبت به کنترل قیمت کالاها دارد
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: تلاش کردیم قیمت کالا را کنترل کنیم و دولت به صورت جدی به این موضوع وارد شد تا اجازه ندهیم بی جهت قیمت کالا بالا برود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، محمود واعظی امکان جمعه شب هشتم اسفند ماه 99، در حاشیه جلسه شورای اداری در سالن جلسات استانداری اصفهان افزود: بالا رفتن نرخ ارز بر روی تمام ارزاق اثر می‌گذارد، به هرحال نمی‌توانیم دستوری نرخ ارز را بالا و پایین ببریم.
وی ادامه داد: وحدت و همدلی بین استانداری اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان وجود دارد که این سرمایه خوبی است تا براین اساس موضوعات در استان حل و فصل شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری بیان کرد: البته برخی از مسائل نیازمند بررسی ملی است که این مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در اصفهان در حال اجرا و یا اجرا شده و به اتمام رسیده است، اظهارکرد: ۶ پروژه در اصفهان پیشرفت بالای ۸۰ درصد دارد که حدود ۱۸۰ میلیارد تومان برای آن‌ها تخصیص داده شده و امیدواریم تا اردیبهشت و اوایل خرداد به اتمام برسد.

واعظی با اشاره به موضوع آب آشامیدنی مردم اصفهان تصریح کرد: این موضوع جزو پروژه‌های با اولویت استان است که با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم براساس برنامه زمان‌بندی دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ اجرایی شود.
عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان در اواخر اسفند آغاز می شود
وی گفت: مسأله انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان برای مصارف صنعتی تحولی در وضعیت صنعت اصفهان است، در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری تصمیمی اتخاذ شد تا دهه سوم اسفندماه عملیات اجرایی آن آغاز شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: در زمینه جاده سازی اقدامات مناسبی در حال انجام است، همت و همدلی و تلاشی که در استان اصفهان، فولاد مبارکه، ذوب آهن، پتروشیمی و کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی وجود دارد قابل تقدیر است.
وی ابراز امیدواری کرد، با پشتوانه و بستری که فراهم شده سال آینده سالی باشد که تحریم‌ها برداشته و تولیدکنندگان و صنعتگران و تجار استان بیش از پیش در جهت جهش و رونق تولید گام بردارند.
استاندار اصفهان: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود
استاندار اصفهان گفت: مشکل آب در استان اصفهان باید پیگیری شود چراکه ۶۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم از زاینده رود ارتزاق می کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی شامگاه روز جمعه در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سالن جلسات استانداری افزود: همدلی میان مسئولان باعث شده مسائل استانی از جمله کم آبی مشکلات بیشتری را بوجود نیاورد.
وی بیان کرد: در استان اصفهان همدلی، هماهنگی و هم افزایی در بخش‌های مختلف و میان مدیران و مسئولان استانی وجود دارد.
استاندار اصفهان با اشاره به محدودیت‌های دولتی تصریح کرد: این در حالی است که اصفهان دومین استان مالیات دهنده است و به اندازه ۱۶ استان به نظام جمهوری اسلامی ایران مالیات می‌دهد.

به گفته وی همه با هم در یک کشتی نشستیم که برای رسیدن به مقصود نیاز به هماهنگی و همدلی است.
رضایی با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب در استان خاطرنشان کرد: وجود زیرساخت و واحدهای تولیدی بزرگ صنعتی علاوه بر نعمت، تهدید هم محسوب می‌شود که ضرورت توجه جدی و بیشتر دولت و نظام به این مسأله احساس می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.