امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

چاپ نشریه ای در نجف‌آباد با موضوع پنجم اسفند

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: امسال نشریه ای با محوریت تبیین چرایی نام‌گذاری پنجم اسفند به عنوان «روز حماسه و ایثار مردم نجف‌آباد»، در مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مجموعه ارتباطات و اموربین الملل تدوین و در شمارگان هزار نسخه چاپ و توزیع شد.

محمد‌مهدی فردوسی گفت: در این اثر ۵۵صفحه‌ای که در اندازۀ رقعی منتشر شد، متن کامل صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در سفر به نجف‌آباد در آبان۸۰، دیدار با عوامل اجرایی کنگره شهدای این شهر درسال۹۳ و دیدار با مردم نجف‌آباد در ۵اسفند ۹۴ آورده شده که در آن توصیف‌های ویژه ایشان از نجف‌آباد، به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
فردوسی با اشاره به شهادت بیش از ۱۹۰رزمندۀ نجف‌آبادی طی پنجم اسفند۶۲ در جریان عملیات خیبر ادامه داد: در کنار تشریح جزئیات این ماموریت لشکر۸نجف‌اشرف، کلیات عملیات خیبر اولین حرکت آبی‌خاکی ایران در دوران دفاع‌مقدس، حماسه لشکر۸ در حفظ جزایر مجنون و احداث جادۀ ۱۴کیلومتری سید‌الشهدا با مشارکت جهاد‌سازندگی نجف‌آباد نیز مورد توجه قرار گرفته است.
طراحی متفاوت و جذاب کتاب، استفاده از تصاویر کمتر دیده شده از شهدا و رزمندگان نجف‌آباد و استناد به منابع موثق در این موضوع از دیگر ویژگی‌های کتاب بود که مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد در بخش پایانی صحبت‌هایش به آن‌ها پرداخت.

نشریه آماده شده به مناسبت روز حماسه و ایثار نجف آباد در مراکزی چون کنگره سرداران شهید نجف آباد، دفتر امام جمعه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه‌های علمیه، فرمانداری و کلیه ادارات و مراکز دولتی شهرستان، مجموعه های فرهنگی و فرهنگسراها، حوزه‌های مقاومت بسیج، مناطق مختلف شهری و مساجد و مجموعه های فرهنگی مذهبی و.. توزیع شد.

جهت مشاهده و دانلود برروی عکس کلیک فرمائید...

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.