امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تبریک روز شهردار توسط پارلمان شهر

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه 25 اسفندماه 99، مهندس جواد حجتی ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در دفتر شهردار نجف آباد حضور یافته و با اهدای گل روز شهردار را به ایشان و مجموعه پرسنل شهرداری تبریک گفتند.

در این جلسه عنوان شد سالی که گذشت سال ویژه ای از لحاظ اقتصادی و همچنین ویروس کرونا و پیرامون تاثیرات آن برزندگی و روحیه شهروندان صحبت گردید که مباحث زیباسازی شهرداری ، دیوارنگاره ها، المانها و نمادهای شهری ، بنرهای اطلاع رسانی ، کلیپها و...تاثیرات مثبت خود را در نشاط و سرزندگی شهروندان باقی می گذارد.
پارلمان شهری همچنین یاد سردارسرلشگر فرمانده جانباز مهندس مهدی باکری را گرامی داشتند و در پیامی عنوان داشتند از شهردار خدوم نجف آباد و پرسنل شریف شهرداری نجف آباد  که بی منت در عرصه ی مدیریت شهری به خدمتگذاری مشغول هستند قدردانی میکنیم .

پیام شورای اسلامی شهر بمناسبت روز شهردار
هر آنکس خدمت جانان به جان کرد                      به گیتی نام خود را جاودان کرد
یقینأ توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند وبی تردیدنقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه ، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است .
در کنار همه سختی‌ها در فعالیت‌های شهری و خدمت رسانی به مردم، به ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار رشید مهندس مهدی باکری که می‌رسیم، سلوک و جایگاه والای این شهید والامقام، انگیزه خدمت بیشتر در یک سال کاری جدید با وجود همه سختی‌ها و بحران‌ها را بسیار بالا می‌برد.
روز شهردار را به جناب آقای محمد مغزی نجف آبادی شهردار سخت کوش، مردمی و برنامه ریز نجف آباد تبریک و تهنیت عرض می نمائیم، اقدامات شایسته حضرتعالی به کمک تیم مدیریتی توانمند و مساعدت تمامی پرسنل خدوم شهرداری نجف آباد ، همراه با انجام پروژه های مهم و متنوع در مناطق پنج گانه ، زمینه ساز ایجاد عدالت اجتماعی و بهره مندی همه شهروندان از امکانات شهر است که نوید بخش زندگی بهتر و شایسته تر برای همه شهروندان عزیز می باشد.
ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.