امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تبریک روز شهردار توسط معاون استاندار

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۹، مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان  به اتفاق نبی اله صالحی معاون سیاسی اجتماعی و احمدرضا جعفرزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباددر دفتر شهردار نجف آباد حضور یافته و با اهدای کتاب روز شهردار را به ایشان و مجموعه پرسنل شهرداری تبریک گفتند.

در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد سردارسرلشگر فرمانده جانباز مهندس مهدی باکری، معاون استاندار در پیامی روز شهردار را به شهردار نجف آباد و پرسنل مدیریت شهری تبریک و تهنیت عرض نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم *
* وَلِكُلٍّ وِجْهَةٌ هُوَ مُوَلِّيهَا فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ أَيْنَ مَا تَكُونُوا يَأْتِ بِكُمُ اللَّهُ جَمِيعًا إِنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ *
برادر ارجمند، شهردار محترم
با سلام و تحیات وافر الهی
     ۲۵ اسفندماه؛ سالروز شهادت سردار مجاهد و سخی؛ شهید مهندس مهدی باکری نماد مجاهدت و اخلاص است، ۲۵ اسفندماه موعدی است که به یاد شهادت آن سلحشور خاکسار جبهه توحید، آن دلاور متعبد و رزمنده عاشق به عنوان روز شهردار متبرک و مزین گردیده است. رویکردی ارزشمند که مبین جایگاه مهم شهرداری در جامعه اسلامی و بالاخص اهمیت نهاد شهرداری را مبرز می سازد و شهرداری را به عنوان طلایه دار  آهنگ توسعه پایدار و پویای جامعه شهری و مرکز ثقل ارائه خدمات موثر به جامعه از اسلاف تا به اخلاف مبرهن و مبرز می سازد. بدین وسیله این روز را به شما و سایر همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
انشاالله در ظل توجهات خاص حضرت صاحب الامر در همه امور موفق و منصور باشید.
مجتبی راعی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.