امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیـام نوروزی شهردار نجف آباد

به نام خالق زیبایی ها

شهروندان عزیزو گرامی سلام
حلول سال نو و بهار پر طروات که نشانه قدرت لایزال الهی است راتبریک و تهنیت عرص مینمایم .
اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن  آرزوی بهترین ها برای شما شهروندان گرامی در این بهار و سال جدید، یادآوری کنم که ما بر سر عهد و وفای خود با مردم  دیارمان هستیم و واقف برآنیم که شهروندان خوب ،لایق شهری خوب و توسعه یافته و ممتاز برای زیستن هستند .
 و این چشم اندازی است که همکاران من در مجموعه شهرداری و شورای شهر به دنبال تحقق آنند که نجف آباد باید شهری باشد در خور نام بزرگ آن.
قطعاً توسعه شهری  نه فقط از باب ساخت پل و خیابان و پارک و... است ، بلکه  لذت بردن از زندگی در شهری زیبا و آرام است و این هدف ماست که  نجف آباد شهری باشد که شهروندانش حالِ خوب زندگی را با تمام وجود حس کنند .
پایان  هرسال آیینه ای از عملکرد مسئولین در عرصه خدمت رسانی است و اینک در طلیعه بهار  خشنودیم که با تقدیم ده ها پروژه عمرانی و خدمات شهری، به اعتماد شهروندان پاسخی در شأن والایشان  داده ایم.
 در این لحظات عزیز و در دقایقی که گردش ایام ما را میبرد به تولد دوباره، به زاده شدن مجدد طبیعت و به خدایی که همین نزدیکی است ،دست به دعا بر میداریم و از خالق بی همتا میخواهیم «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»
 رجاء واثق دارم خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر برای رفاه و آسایش و ساخت شهری باطروات ، مدرن و زیبا از هر تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.
سالی فرخنده و پر برکت برای تمامی همشهریان مسئلت دارم.


محمد مغزی نجف آبادی
شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.