امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیش‌بینی اعتبار ۱۳میلیاردی برای فرهنگ‌سرای منطقه۵

شهردار نجف‌آباد گفت: هم‌زمان با پیگیری مراحل قانونی و اجرایی فرهنگ‌سراهای مناطق ۳ و ۴، برای احداث فرهنگ‌سرای آیت‌الله عالم نجف آبادی در منطقه۵ نیز که قرار است در سه طبقه و زیربنای 2100متر‌مربع ساخته شود، اعتبار ۱۳میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

محمد مغزی نجف‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف‌آباد اعلام داشت: برای این فرهنگ‌سرا که بعد از فرهنگ‌سرای شهید محمد منتظری، دومین مجموعه مشابه در منطقه پنج محسوب شده و در زمین اهدایی شهروندان درحال ساخت است ، یک میلیارد تومان از محل اعتبارات بافت فرسوده تاکنون برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده است.
مغزی با اشاره به راه‌اندازی فرهنگ‌سرای خارون در منطقه‌دو طی سال‌های اخیر گفت: در منطقه۳ نیز فرهنگ‌سرایی در حال ساخت است و در منطقه۴ نیز که پیشنهاد شورای اسلامی شهر در خصوص بهسازی یکی از ساختمان‌های موجود به عنوان فرهنگ‌سرا مطرح بود، به دلیل عدم توافق مالک، موضوع ادامه مراحل ساخت فرهنگ‌سرای کوثر که پیش از این کلنگ‌زنی شده بود، به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.