امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیشرفت ۵۰درصدی دو بلوار جدید در نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: روند احداث ۲بلوار مهم شمالی‌جنوبی در نجف‌آباد که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی مرکز شهر و توسعه مناطق مختلف خواهند داشت، نزدیک به پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
محمد مغزی نجف‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: بلوار کشاورز که در چندین فاز در دست اجرا قرار گرفته، با عرض ۵۵متر کمربندی جنوبی و شمالی شهر را به یکدیگر متصل می‌کند، در فاز طراحی شده برای حدفاصل کمربندی جنوبی تا خیابان امام‌خمینی به طور ۲۸۰۰متر، نزدیک به پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مغزی با اشاره به هزینه آزادسازی فوق‌العاده سنگین مسیر این بلوار از جمله ۱۷ پلاک، اجرای چنین طرح‌هایی را در حد پروژه‌‌ای چهار ساله دانست و بیان داشت: یکی دیگر از طرح‌های شاخص مشابه که در منطقه۵ در دست اجرا قرار گرفته، بلوار آیت‌الله امینی به طول ۱۸۰۰متر و عرض ۳۶متر است که خیابان شریعتی‌غربی را به شهرک آزادگان و در ادامه به کمربندی‌ جنوبی شهر متصل خواهد کرد.
شهردار نجف‌آباد در پایان از تکمیل ۷۵درصد آزادسازی این مسیر خبر داد و اعلام کرد: عملیات اجرایی این مسیر نیز با انجام کارهایی مانند خاکبرداری و زیرسازی و آغاز جدول‌گذاری، بالغ بر پنجاه درصد پیشرفت داشته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.