امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسـه با هیئت مدیره شهرک صنعتی نجف آباد یک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 22 فروردین ماه 1400، محمدمغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در دفتر خویش میزبان  هیئت مدیره شهرک صنعتی نجف آباد یک(پلیس راه) بود.
مهندس جواد حجتی رییس شورای اسلامی شهرنجف آباد، ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری، سید رسول صدری مدیرعامل شهرک صنعتی نجف آباد یک ، دکتر امین شرفی رییس خانه صنعت معدن و تجارت و عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی یک و معینیان از تولید کنندگان صنعتی نیزدر این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه ضمن تشکر از مدیریت شهری در خصوص اجرای پروژه های عمرانی ، زیباسازی شهری، نظافت و پاکیزگی شهری ، اهتمام در ایجاد ورودیهای مطلوب برای شهر عنوان شد با توجه به شرایط خاص اقتصادی قدردان این زحمات هستیم بعنوان مثال المان و میدان نجف اشرف در سرما و گرما و حتی روزهای تعطیل همچنان پویا و فعال است .
در ادامه پیرامون موارد تعاملی و مباحث مشترک شهرداری نجف آباد و شهرک صنعتی نجف آباد یک بحث و تبادل نظر شد.
شهرک صنعتی نجف آباد یک در 30 کیلومتری غرب اصفهان در سال 1359 در زمینی به وسعت 81 هکتار تاسیس شد.
این شهرک پس از حدود 4 دهه فعالیت با داشتن بیش از 150 واحد تولیدی ، صنعتی و خدماتی ، زمینه اشتغال نزدیک به 5000 نفر را فراهم کرده است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.