امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبرداد:

پردیس سینمایی نجف آ باد با سه سالن مجزا در حال ساخت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان

پردیس سینمایی نجف آباد با سه سالن مجزا در حال ساخت است و در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام شد این مکان تا چند ماه آینده بهره برداری می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از پردیس سینمایی نجف آباد که با همراهی محمدمغزی شهردار که پیش ازظهر امروزیکم اردیبهشت ۱۴۰۰انجام گرفت، از این پروژه سینمایی به عنوان امکانی هنری و مردمی برای اهالی و دوست داران سینما در نجف آباد یاد کرد.
 

وی اظهار داشت: با حمایت های مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چنین پروژه هایی امیدواریم تا چند ماه آینده این امکان فرهنگی آماده افتتاح شود.
 حجت الاسلام معتمدی  با بیان اینکه پردیس سینمای نجف آباد یک سالن ۱۲۰ نفره، یک سالن ۸۰ نفره و یک سالن  ۵۶ نفره VIP وهمچنین یک نگارخانه  در حال ساخت دارد و همانگونه که شهردار نجف آباد نیز حمایت کرده برای نصب سیستم دیجیتال پخش فیلم هماهنگی های لازم  در حال انجام است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تحسین اقدامات شهردار نجف آباد در جهت حمایت ازفعالیت های فرهنگی ،ابراز امیدواری کرد حمایت از طرح های فرهنگی و اجتماعی بتواند باعث نشاط اجتماعی و بالا بردن سطح فرهنگ جامعه شود.
 وی تصریح نمود:درکنار سایر برنامه ها وفعالیت های فرهنگی وهنری ، سینما نیز به عنوان هنر هفتم یکی از تاثیرگذارترین حرکت های فرهنگی محسوب می شود.
 خاطرنشان می شود علاوه براین بازدید، که پیش از ظهر یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام شد، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ،شهردار ،مسئول دفتر نماینده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد ،رییس بنیاد شهید و امورایثارگران نجف آباد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد ازخانه های ایثار وشهادت و علم نجف آباد بازدیدنمودند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.