امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

انفجار وحریق انبار و نمایندگی فروش کپسول گازمایع

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آبادروز سه شنبه  مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه۱۴۰۰ساعت ۱۸:۵۹ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجارو آتش سوزی نمایندگی فروش کپسول گازمایع در خیابان منتظری شمالی ، آتش نشانان با ۵ دستگاه خودرو اطفائیه ازایستگاههای  شماره ۲و۳و۴و۵و۱و به محل حادثه اعزام گردیدند.

آتشیار حسنعلی امیر کاوه سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد تصریح کرد : پس از ۲ ساعت تلاش آتش نشانان حریق اطفاءو از سرایت آن به مغازه ها و منازل مجاور جلوگیری شد .

شدت انفجار و حریق  به حدی بود که باعث تخریب سقف محل گردید و متاسفانه در این حادثه دو نفر ازآتش نشانان دچار سوختگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید محمد منتظری منتقل و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان اعزام شدند.

امیر کاوه گفت : امیدواریم با رعایت اصول ایمنی در خصوص نگهداری ،حمل و استفاده ازکپسول گاز دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

تصاویر آتش نشانان مصدوم به احترام خانواده ایشان محو شده است،با آرزوی سلامت برای این عزیزان در این شب‌های مبارک از دعای خویش ایشان را محروم نکنید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.