امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسـه و بازدید کشتـارگاه صنعتی نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ، یکشنبه دوم خردادماه 1400، یکی دیگر از جلسات منظم کشتارگاه صنعتی نجف آباد با حضور شهردار و مسئولین مرتبط برگزار گردید.
در این جلسه عنوان شد کشتارگاه صنعتی نجف آباد فراتر از یک پروژه می باشد و با توجه به حجم فعالیتها ، زیرساختهای خاص آن، خدمات فراشهرستانی و استانی  و.. می توان از آن بعنوان یک مجتمع و شهرک یاد نمود.

در این جلسه مباحث زیرساختهای کشتارگاه مطرح شد و درخصوص خط آبرسانی 5/5کیلومتری اختصاصی آن، ایستگاه پمپاژو تامین برق آن از شهرک صنعتی2 نجف آباد که پس از آن آبفا آبرسانی را تکمیل می کند مطرح شد.
گاز کشتارگاه و ایستگاه گاز ، پیگیری بودجه اداره حمل و نقل، پل و ایمن سازی لوله گذاری 16 پوندی، آیتمهای قرارداد و ادعایی پیمانکار نیز مطرح گردید.
برنامه ریزی جهت موارد و تجهیزات وارداتی ، انتقال ، ترخیص و موارد گمرکی و شرح اقدامات خواسته شده از دیگر مباحث جلسه بود.
بحث اجرایی عملیات فضای سبز توسط معاونت خدمات شهری و استفاده از همکاری و همیاری سازمان همیاریها و دهیاریها، طراحی و اجرای میدانهای عرضه دام و آغلهای روباز، سردرب و ورودی نگهبانی و باسکول( که در کمیسیون بررسی طرحها تایید شده است) و .. از دیگر مواد مورد بحث در این جلسه بودند.
سپس از روند فعالیتهای کشتارگاه صنعتی بازدید گردید و درخصوص راه اندازی و فعالیت آزمایشی کشتارگاه در جهت دیده شدن مشکلات احتمالی و نقاط ضعف وبرنامه ریزی و مرتفع کردن آنها بحث و تبادل نظر شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.