امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید از پروژه های عمرانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه ششم خردادماه 1400 ، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد به اتفاق معاونین، مدیران مناطق مربوطه و جمعی از مدیران ستادی شهرداری از پروژه های عمرانی دردست اقدام و روبه اتمام شهرداری بازدیدی چند ساعته بعمل آوردند .

عملیات احداث بلوار آیت‌الله امینی که از نزدیکی مسجد جامع صالح‌آباد و بعد از تقاطع بلوار جمهوری تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی آزادگان آغاز شده است مورد بازید واقع شد،  احداث این بلوار علاوه بر حل بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده از شهر، زمینه‌ساز رونق بیشتر صالح‌آباد و آزادگان خواهد گردید.
زمین ورزشی روباز سلامت منطقه چهار(یزدانشهر) به مساحت 4500 مترمربع و زمین ورزشی سلامت منطقه سه (ویلاشهر) (شامل بتن ریزی، شیب بندی، زمین چمن طبیعی،زمین فوتبال ساحلی، زمین اسکیت، زمین والیبال و بسکتبال، نصب حصار محوطه و روشنایی، آسفالت و پیاده روسازی اطراف ورزشگاه) بازدید شدند.
احداث بلوار شش کیلومتری کشاورز، دیگر پروژه بعدی مورد بازدید بود ، لازم بذکر می باشد بلوارکشاورز با عرض پنجاه و پنج متر می باشد که کمربندی های جنوب و شمال شهر و بالعکس را با گذر از چندین تقاطع به هم متصل می نماید علاوه بر پیش بینی بلوار شش کیلومتری ، کمربندی‌های جنوب و شمال شهر و بالعکس را با گذر از چندین تقاطع به هم وصل خواهد کرد ، در این بلوار دسترسی‌های محلی و دو باند کندروی رفت و برگشت و دو مسیر تندرو نیز در نظر گرفته خواهد شد وطراحی آن به شکلی انجام شده که امکان اتصال آن به جادۀ فولادشهر نیز در آینده وجود داشته باشد.

در ادامه نیز بازدیدی در محل مسیر کوچه باغ زندگی و پل زندگی انجام شد، فاز سه کوچه باغ زندگی یک‌هزار و ۴۰۰ متر از مجموع هفت کیلومتر طول پروژه گردشگری را به خود اختصاص داده است که چشم اندازها و جاذبه‌های مختلفی از جمله برج کبوترخانه، ساختمان کوشک، سردرب باغ ایرانی، پل‌های چوبی، باند دوچرخه و باند پیاده رو، برکه‌های مصنوعی و پل‌های چوبی شامل می شود.
در پایان نیز از فعالیتهای انجام شده در مجموعه زمینهای آپادانا در منطقه سه شهرداری (ویلاشهر) بازدید شد. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.