امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، شهردار نجف آباد، مدیر اداره های آموزش و پرورش، آبفا و رئیس  شورای اسلامی شهر نجف آباد و سایر اعضاء جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

در این نشست مهندس راعی، با تبیین جایگاه مبرز و ارزنده ساحت تعلیم و تعلم در جوامع از ضرورت آگاهی بخشی موثر و فاقد سوگیری به افراد رای اولی بالاخص در آستانه برگزاری انتخاب سال جاری تصریح نمود و از اعضاء حاضر در جلسه خصوصا مدیریت آموزش و پرورش نجف آباد خواستند با ارائه برنامه ای راهبردی به منظور تحقق حضور پررنگ دانش آموزان رای اولی به صورت محیطی و به کمک مولفه های جاری در فضای مجازی از جمله شبکه شاد اقدام لازم را معمول نمایند.

در ادامه رئیس شورای اداری شهرستان بابیان اثر بخشی نقش دانش آموزان در نهادینه کردن فرهنگ بهره وری موثر از منابع طبیعی بالاخص منابع آب شیرین و از همه مهمتر هدایت خانواده ها به سمت اصلاح الگوی مصرف، از آب به عنوان گوهر ارزشمند حیات نامبرد و به تفضیل به برنامه های اتخاذ گردیده در سالجاری و دوران گرم تابستان در محوریت با افزایش بهره وری مصرف عمومی منابع آب در شهرستان به تبیین موضوع پرداخت.

در ادامه هریک از اعضاء به تبیین رویکردهای سازمانی متبوع خود بالاخص در ارتباط با دستورکار جلسه به بیان موضوع پرداختند.

در انتها از تعدادی دانش آموزان برگزیده حائز رتبه های برتر در مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی به نمایندگی از سایر دانش آموزان تقدیر و تشکر صورت پذیرفت و همچنین از معلمان و دانش آموزان برگزیده جشنواره «آب و زندگی» با اهداء لوح های تقدیر و هدایایی نفیس قدردانی صورت گرفت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.