امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

اتو علت حریق منزل

روز سه شنبه مورخ 1400/3/11ساعت18:52 در پی تماس شهروندان با سامانه 125  ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی  مبنی حریق منزل مسکونی، آتش نشانان از  ایستگاه شماره 3  به محل حادثه اعزام گردیدند.

آتشیار حسنعلی امیر کاوه سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این باره افزود: آتش سوزی درمنزل مسکونی واقع در خیابان طالقانی منطقه چهار(یزدانشهر) رخ داده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء  و مانع از گسترش و سرایت حریق به طبقه دوم و منازل مجاور  شدند.
امیرکاوه  خاطر نشان کرد که : با توجه به اینکه در زمان بروز حادثه کسی در خانه نبوده ؛ آتش توانسته در مدت زیادی با ایجاد حرارت تمام اتاق خواب منزل رافرا بگیرد  بررسی ها حاکی ازآن است که اهالی منزل پس از اتمام کار با اتو فراموش کرده اند آن را از برق جدا کنند وداغ شدن اتو منجر به بروز آتش سوزی وسرایت به دیگر وسایل اتاق شده است.
سرپرست سازمان آتش نشانی افزود : همشهریان دقت داشته باشند هنگام خروج از منزل از خاموش بودن وسایل گاز سوز و متصل نبودن وسایل برقی به پریز اطمینان حاصل نمایند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.