امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش ایثار واحد اصفهان،

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به نجف آباد

در این گزارش به بخشی از برنامه های سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان اصفهان پرداخته شده است.

به گزارش ایثار واحد اصفهان، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه 18 خردادماه در ابتدای سفر خود به استان اصفهان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر «نجف‌آباد» با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شهدا ادای احترام کرد.

وی در این سفر در دیداری صمیمانه با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان نجف آباد یکی از ویژگی‌های انحصاری انسان‌ها را قدرت انتخاب دانست و گفت: خداوند حق انتخاب را به عنوان یک نعمت بزرگ به انسان اعطا کرده است تا ما به واسطه این ویژگی تفاوت خود را با سایر موجودات عالم مشخص کنیم.

معاون رییس جمهور ادامه داد: خداوند اختیار چگونه زیستن و حتی چگونه مردن را به انسان بخشیده است. وقتی انسان‌ها مراحل رشد و کمال را طی می‌کنند حتی از زمان و مکان مرگ خود نیز آگاه می‌شوند و چنین انسان‌هایی بی شک انسان‌های برجسته و تعیین کننده‌ای در جهان هستند. شهدا از جمله این افراد هستند که به چنان درجه‌ای رسیدند تا با اختیار خود در مسیر رشد و کمال پیش بروند و به بلندترین درجات برسند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بهترین فرزندان این سرزمین را برای استقلال و سربلندی این کشور تربیت کردند و به جبهه‌ها فرستادند.

جانباز گران‌قدر 70 درصد خدابخش غلامی، جانباز معزز 70 درصد محمدعلی معینی، خانواده معظم شهید محسن حججی، خانواده معظم شهیدان احمد، علی و تقی افلاکیان، خانواده معظم شهیدان عبدالحسین، محمدرضا و عبدالرحیم ایزدی، خانواده معظم شهیدان حسن، حسین و عباس حجتی، خانواده معظم شهیدان محسن، محمدرضا و محمدعلی قیصریان، خانواده معظم شهیدان حمید، سعید و محمدرضا منوچهری، خانواده معظم شهیدان سید حسین، سید حسن و سید محمود نوریان، خانواده معظم شهیدان مرتضی، مصطفی و صدیقه السادات موسویان و خانواده معظم شهید عباسعلی جوزی از جمله ایثارگران حاضر در این دیدار بودند که در پایان از آنها تجلیل شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.