امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آتش سوزی منزل مسکونی

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آبادروز پنجشنبه مورخ ۲۷خردادماه۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی  مبنی بر حریق منزل مسکونی ، آتش نشانان از  ایستگاه های ۱و ۲ با ۲ دستگاه خودرو اطفائیه سنگین به محل  اعزام گردیدند.

 آتشیار حسنعلی امیر کاوه سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این باره افزود : آتش سوزی در طبقه دوم منزل مسکونی واقع در خیابان شهید آیت رخ داده بود که با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش و سرایت حریق به طبقه پایین منزل و منازل مجاور جلوگیری شد .

 در این حادثه متاسفانه یکی از آتش نشانان از ناحیه پا دچار آسیب و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فاطمه الزهرا انتقال داده شد .

 امیر کاوه علت حریق مذکور را  اتصالی برق  اعلام  کرد و به شهروندان گرامی توصیه  کرد در هنگام خروج از منزل هیچ وسیله برقی اضافه به پریز متصل نباشد همچنین استفاده از سه راهی جهت وسایل برقی بسیار حادثه آفرین است وی اشاره کرد معمولا  همشهریان  شارژر گوشی موبایل خود را برای استفاده مجدد از پریز خارج نمی‌کنند که این امر نیز  بسیار خطرناک است و باعث ایجاد حریق می گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.