امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شور و حرارت پروژه‌های عمرانی در گرماگرم تابستان

شهردار نجف‌آباد گفت: در سه ماه اول 1400 در نقاط مختلف شهر نجف‌آباد شاهد اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی متعدد با همت انقلابی و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری، تمامی پرسنل شهرداری و همراهی دیگر مسئولان شهرستان بودیم و این روند همچنان در تابستان گرم نیز با قوت ادامه یافته است.
محمد مغزی نجف‌آبادی گفت: برخی از طرح‌های در دست اجرای شهرداری، در استان و حتی کشور کم‌نظیر هستند که از جمله شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به کشتارگاه صنعتی، محور تفریحی و گردشگری کوچه‌باغ زندگی در چندین فاز و مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه جذب آب‌های سطحی اشاره کرد.

مغزی با اشاره به تملک خانه‌های تاریخی شهیدان حجتی و مرحوم آیت‌الله عالم بیان داشت: با توجه به پیشرفت قابل توجه مراحل تعمیر و بهسازی خانه شهیدان حجتی وگذراندن مراحل پایانی به عنوان خانه ایثار نجف‌آباد، بزودی شاهد بهره‌برداری از این طرح هستیم و هم‌زمان روند مرمت خانه آیت‌الله عالم نیز به عنوان خانه علم نجف‌آباد تداوم یافته است.
شهردار نجف‌آباد در پایان اضافه کرد: اجرای نهضت آسفالت در مناطق پنج‌گانه با میلیاردها تومان اعتبار، احداث میدان و المان نجف‌اشرف در ورودی غربی شهر، فعال شدن عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو در شمال شهر، پروژه عظیم قطار حومه‌ای نجف‌آباد به اصفهان، بلوار کشاورز، بلوار آیت الله امینی، پردیس سینمایی خارون ، باغ‌بهشت، جایگاه سوخت منطقۀ3، مجموعه‌های ورزشی روبازسلامت در پنج منطقه، زیرگذر شهید ربیعیان و فرهنگ‌سراهای مناطق 3، 4 و 5 از دیگر پروژه‌های مهم و فعال در سطح مناطق شهر هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.