امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مهدی فاضل معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری

گذری بر بلوار آیت الله امینی

معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف‌آباد گفت: در ادامۀ سیاست‌های چند سال اخیر مدیریت شهری در تمرکززدایی از ترافیک معابر مرکزی در گذرهای شرقی به غربی طی سال‌های اخیر مسیرهایی مانند بلوار فجر ایجاد شده ولی در بخش گذرهای شمالی به جنوبی با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه هستیم که احداث بلوار کشاورز و بلوار آیت الله امینی ، بخشی از این مشکل را به نفع سبک شدن ترافیک بافت مرکزی شهر، برطرف خواهد کرد.

مهندس مهدی فاضل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد  در خصوص مسیر پروژه ترافیکی بلوار آیت‌الله امینی عنوان داشت : این مسیر در ادامۀ بلوار جمهوری‌اسلامی صالح‌آباد به سمت خیابان شهید محمد منتظری آزادگان و در ادامۀ آن اتصال به بلوار شهید صیاد شیرازی فاز3 آزادگان را دیگر طرح ترافیکی در حال اجراست ودر نقطه اتصال این مسیر به کمربندی جنوبی نیز که در محدودۀ بیمارستان در حال ساخت پیوند مغز استخوان زیتون در اراضی نظامی شمال شهر صورت می‌گیرد، احداث یک پل زیرگذر پیش‌بینی شده تا هم مشکل تردد شهروندان برطرف شود و هم دسترسی به بیمارستان مهیا می‌گردد.
فاضل از برگزاری جلسات منظم این پروژه منطقه۵ در محل آن خبر داد و افزود : بلوار آیت‌الله امینی به طول ۱۸۰۰متر و عرض ۳۶متر است که خیابان شریعتی‌غربی را به شهرک آزادگان و در ادامه به کمربندی‌ جنوبی شهر متصل خواهد کرد.
وی در پایان از تکمیل 75 درصد آزادسازی این مسیر خبر داد و اعلام کرد: عملیات اجرایی این مسیر نیز با انجام کارهایی مانند خاکبرداری و زیرسازی و آغاز جدول‌گذاری، بالغ برهفتاد درصد پیشرفت داشته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.