امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شهربازی سرپوشیده پارک کوهستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شهربازی سرپوشیدۀ نجف‌آباد در کنار پارک کوهستان، یکی از پروژه‌های مشارکتی شاخص نجف‌آباد محسوب می‌شود که دارای 5000 مترمربع فضاهای بازی سرپوشیده، 2000مترمربع شهربازی روباز و  3800‌مترمربع پارکینگ است.

در بخش سرپوشیدۀ این مجموعه، ارتفاع 7متری سالن اصلی و نبود ستون،  فضایی بسیار ایده‌آل برای طراحی و اجرای بازی‌های روز دنیا فراهم کرده و امکاناتی نظیر هایپر، سالن بولینگ، رستوران و شهربازی  را مشاهده خواهیم کردکه در عین حال به دلیل هم‌سطحی سقف مجموعه با زمین پارک کوهستان، مزاحمت بصری برای فضای سبز موجود نخواهد داشت.

کناف کاری، سیستم های تأسیساتی، اطفاء حریق، سرمایش و گرمایش  در شهربازی سرپوشیده پارک کوهستان به اتمام رسیده و نازک کاری آن نظیر نما و رنگ در حال انجام است که پس از آن با عنایت به خریداری تجهیزات توسط سرمایه گذارمراحل چیدمان و نصب تجهیزات عملیاتی می گردد.

با تکمیل این مجموعه، امکان استفاده از امکانات یک شهربازی استاندارد، در تمامی ایام سال فراهم شده و زیرساخت‌های ایجاد شده به عنوان جاذبه‌ای طبیعی و گردشگری در سطح استان مطرح می‌گردد.

لینک آپارات :https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.