امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بیست و سومین کمیته راهبردی پروژه های عمرانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه 29 تیرماه 1400،کمیته راهبردی پروژه های عمرانی به ریاست مهندس سیدمحمد ابراهیم احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد با حضور معاونین ، مدیران مناطق و مدیران ستادی شهرداری در تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون برگزار شد.
مسئولین مرتبط  پروژه های عمرانی  در این جلسه گزارش اقدامات و فعالیتهای صورت پذیرفته را ارایه نمودند و مباحث کنترل پروژه ها نظیر تعیین شاخص برای فعالیت ها، طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری و مقایسه دقیق آنها بر اساس آمار تحلیلی ارائه شده نسبت به روند مورد انتظار در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و زمانبندی آن ، بررسی نقاط ضعف زیر مجموعه های مرتبط و برنامه ریزی اقدامات در جهت بر طرف شدن تهدیدات موجود و تبدیل  به فرصت های ارزشمند و تاثیر خوب در عملکرد شهرداری و... مطرح گردید.
در کمیته راهبردی پروژه های عمرانی مسئول رسیدگی و پیگیری مشخص شده است و شاخص های ارزیابی پروژه ها نیز تعیین شده است که با اطلاعات پروژه ها ، چهارچوب تجزیه و تحلیل های آماری آنها صورت می پذیرد و  در مورد فعالیت تمامی زیر مجموعه های مرتبط با توجه به شرایط و مقتضیات خاص هر مقطع زمانی تصمیمات لازم لحاظ می گردد. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.