امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

احداث مجتمع فرهنگی تفریحی باغ بهشت نجف‌آباد / بتن ریزی ستون های میانی و ضلع جنوب شرقی باغ بهشت

 مجموعه باغ بهشت چهارشنبه ١٩/٦/٩٩ باحضور دکتر جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مسئولین استانی، شهری و شهرستان  کلنگ زنی شد و درجلسه  تهران با دکتر محسن کوشش تبار  مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی تمام مراحل ارایه طرح این مجموعه در جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و ساخت مجتمع فرهنگی تفریحی باغ بهشت نجف آباد صورت پذیرفت.

در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی ، آموزشی و هنری قابل استفاده بانوان و دیگر اعضای خانواده‌ها، احداث مجموعه باغ‌بهشت در بخشی از باغ‌بانوان در دو فاز ۱۸۰۰متر‌مربعی در دستور کار قرار گرفته است.

آغاز عملیات اجرایی یکی از این فازها با اقداماتی مانند اجرای فونداسیون و ستون‌ها عملیاتی شده است و در این فضاهای یک‌طبقه که ویژه بانوان است خانوادگی استفاده خواهند شد، امکاناتی مانندسالن های ورزشی تخصصی بانوان، ایروبیک، سونا و جکوزی مراکز تفریحی و آموزشی، فروشگاه های تولیدات، مجموعه کلاس های آموزشی و سایر زیرساخت های ویژه بانوان و فضاهای ویژه کودکان پیش بینی  شده است.

پس از بتن ریزی  زیر زمین در تاریخ هشتم خردادماه ۱۴۰۰عملیات بتن ریزی فوندانسیون کف این مجموعه با ۵۰۰ تن بتن صورت پذیرفت و در تاریخ ۳۱ خردادماه پس از  مرحله آرماتوربندی و قالب بندی ستونها ، ۲۰۰ تن بتن ریزی دیوار حائل و ستونها صورت پذیرفت و پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ نیز ۳۵۰تن بتن ریزی در سقف غربی صورت گرفت.

از تاریخ یکشنبه 31 مردادماه 1400بتن ریزی ستون های میانی و ضلع جنوب شرقی باغ بهشت با حدود ۵۰ تن بتن در حال انجام هست.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.