امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه 18 شهریور ماه1400 ، در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، سرپرست شهرداری نجف آباد، مدیر اداره های آموزش و پرورش، آبفا و رئیس  شورای اسلامی شهر نجف آباد و سایر اعضاء جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید.

موضوعات این جلسه :
 * پروژه مهر 1400( ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 1400-1401_بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400_1401)
*چگونگی آموزش دانش آموزان بی بضاعت شهرستان نجف آبادو به نوعی دسترسی مناسب به فضاهای مجازی و امکانات مرتبط شهرستان

حاضرین در ابتداضمن نکوداشت هفته دفاع مقدس، یاد شهدا و ایثارگران شهرستان را گرامی داشتند و بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره این اسوه های دلاوری و شجاعت در حافظه عمومی جامعه تاکید و تصریح نمودند.
 در ادامه بر اهمیت و ضرورت سامان بخشی به مبحث نیروی انسانی مجرب و کارآزموده در نظام آموزش و پرورش شهرستان تصریح و نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم در راستای بازگشایی مدارس با توجه به پاندمی گسترده کووید ۱۹ و دغدغه عمومی اولیاء و مسئولان ذی ربط تبیین موضوع شد.
همچنین بر حمایت فعال و مستمر از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند تاکید و خواستار حمایت پایای خیرین و سازمان های مردم نهاد در راستای رفع نیازهای جامعه هدف و مقابله با موازی کاری شدند.
در ادامه بر اولویت مهم و دغدغه همگانی اعضا شورا در موضوع تسهیل دسترسی کلیه دانش آموزان بالاخص دانش آموزان محروم به امکان استفاده از آموزش های فضای مجازی و حقیقی در راستای تحقق هدف بنیادین و متعالی آموزش و پرورش تاکید گردید که هریک از اعضاء به تبیین رویکردهای سازمانی متبوع خود بالاخص در ارتباط با دستورکار جلسه به بیان موضوع پرداختند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.