امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مرگ زوج میانسال بر اثر گازگرفتگی

روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد از جان باختن دو نفر به علت احتمالی گازگرفتگی در خیابان منتظری شمالی نجف آباد خبر داد.
حسنعلی امیر کاوه مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این باره اظهار کرد:  ساعت 21:01 دقیقه روز دوشنبه مورخ 26/7/1400در پی  اطلاع رسانی شهروندان ، یک مورد حادثه احتمال گازگرفتگی واقع در خیابان منتظری شمالی  اعلام و در پی آن یک دستگاه خودرو اتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
امیر کاوه اظهار کرد: آتش نشانان زمانی که به محل حادثه که واحدی از آپارتمان 4 طبقه بود رسیدند در این منزل با وضعیت کاملا بی حال یک آقا و خانم میانسال که به گفته افراد حاضر در محل زن و شوهر بودند مواجه شدند.
وی گفت: متاسفانه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده بودند که البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص خواهد شد اما با حضور کارشناس آتش نشانی مشخص شد که وجود یک وسیله گرمایشی غیر استاندارد بدون دودکش وروشن بودن آن موجب گاز گرفتگی و به احتمال زیاد فوت این دو تن شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.