امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تبرک به مناسبت هفته تربیت بدنی

نامگذاری 26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
بی شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش می بایست برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند. ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید در فتح قله های رشد در شهر طلایی ورزش ، نجف آباد بکوشیم.
اینجانبان تلاقی هفته تربیت بدنی و ورزش را با ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت به فال نیک گرفته، ضمن تبریک این مناسبت های فرخنده، از مساعی و تلاش های کلیه مدیران ورزشی، دست اندرکاران هیئت ها و باشگاه های ورزشی، قهرمانان ، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران، خبرنگاران ورزشی و به طور کلی جامعه بزرگ ورزش علی الخصوص شهر نجف آباد در تأمین و توسعه زیرساخت ها و فعالیت های ورزشی تقدیر و تشکر نموده، از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت دارم.

عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.