امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد جمعه هفتم آبان ماه ۱۴۰۰،پس از اقامه نماز جمعه نجف آباد با حضور حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و اعضا و فعالین ستاد نماز جمعه، جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان نجف آباد در مسجد جامع برگزار گردید.

مسؤول  شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان اصفهان در این جلسه گفت :  با مشاهده و بررسی چشم‌انداز برنامه‌ها برای ارتقا سطح کیفی و کمی نمازهای جمعه، چشم‌انداز باکیفیتی در دو قسمت کلی است که قسمت اول، تقویت نماز جمعه با اهمیت جوان‌گرایی و رصد و تقویت خطبه‌ها است  و قسمت دوم، پویایی بیشتر نمازهای جمعه در این چشم‌انداز است.
در این جلسه عنوان شد که ستاد نماز جمعه برگرفته از بطن جامعه و استفاده از نخبگان و اشخاص تاثیرگذار جامعه می باشد که هدف این نهاد مباحث فرهنگی عنوان گردید.

در این جلسه پایگاه‌های فعال، شاخص‌های برنامه ریزی و ارزیابی آن عنوان گردید و  برنامه های مدیریتی و سنجش ظرفیت‌ها در زمان‌های مشخص بیان گردید، مباحث فضای رسانه ای و مجازی و جایگاه سیاسی ،اجتماعی و مدیریتی نجف آباد نیز توسط اعضا بیان شد.
در این جلسه به دلیل ضیق وقت مقرر گردید جلسه مجدد و مفصلی با حضور اعضا به میزبانی دفتر امام جمعه و حضور حجت الاسلام فرهنگ برنامه ریزی گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.