امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بیست و نهمین دوره هفته کتاب با شعار _"جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم"

پنجاهمین نوبت از رسانه فرهنگ شهروندی؛ با خواندن کتاب..
همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، پنجاهمین نوبت از رسانه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد به موضوع کتاب پرداخت.
اتاق فکر کمیته فرهنگ شهروندی در این نوبت با توجه به شعار این دوره از هفته‌ کتاب «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم»، علاوه بر پرداختی گرافیکی به ارتباط تصویری بین کتاب و نمادهای بزرگی و میهمانی، مطالعه و روشنایی روح، حلاوت خواندن، خواندن و نماد پرواز و.. با کمک بیانی استعاری سعی در تبیین و تشریح این شعار نموده است. با کمک از ابزار بصری در این نوبت به مخاطب توصیه می شود جای خالی‌ای که حدود دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا بیش از پیش احساس شد مثل جای خالی مهمانی‌رفتن، سفر، مدرسه و بسیار جای خالی دیگر که تمنای آن را در دل داریم را با کتاب خوب پر کنیم.
کلید واژه "با خواندن کتاب" در این مجموعه با بخش دوم تکمیلی چون بزرگی تون رو می رسونید، چشم و دلتون روشن می شه، شیرین کام می شید، عاقبت به خیر می شید، به زندگی تون صفا میارید و..

پیامی جذاب و تاثیرگذار در راستای تحقق شعار تعیین شده بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و ترغیب شهروندان به کتابخوانی است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.