امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

برنامه افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح "شهدای سلامت" در نجف‌آباد

برنامه افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا اول تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰/ کل شهرستان نجف‌آباد

 علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: به استناد پژوهش‌های علمی و با توجه به تاثیر واکسیناسیون بر کاهش روند تعداد مبتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا تا اکنون، -و در نتیجه بازگشت به زندگی عادی در شهر،- تنها راه حل مطمئن واکسیناسیون حداکثری شهروندان است.

وی افزود: با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا، و تصمیم کلان شهری در اجرای طرح شهدای سلامت، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد به منظور افزایش آگاهی عموم جامعه درباره واکسیناسیون علیه کرونا به نصب بنر‌های تبلیغاتی جدید در نقاط مختلف شهر و نیز در فضای مجازی اقدام کرده است.
خاکسار اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و کاهش محدودیت‌های عمومی، در صورت عدم واکسیناسیون موج جدید کرونا در راه است و طبق نتایج بدست آمده تاکنون، احتمال ابتلا و فوت افرادی که واکسینه نشده‌اند بیش از سایر افراد است.
علیرضا خاکسار بیان کرد: همزمان با پوشش عمومی این طرح و در این مرحله از تبلیغات انگیزشی شهری با شعار #واکسن_بزنیم از ترفند‌های گرافیکی تاثیرگذار و ترکیب با جملاتی چون اینو [واکسن] انتخاب کن، واکسن زدن سلامتی میاره، کدوم رو انتخاب می‌کنی؟ و.. سعی در برانگیختن بیش از پی عموم شهروندان نجف‌آباد و نیز تشویق افراد به تزریق هرچه زودتر واکسن کرونا شده است‌.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.