امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ریل‌باس نجف آباد_اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ، دوشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۰،  عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در دفتر خویش میزبان دکتر ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون بود.

در این جلسه  مهندس حجتی خزانه‌دار و آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس کشاورز معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، مهندس موسویان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، مهندس محلوجی معاون شهرسازی و معماری، سلیمی مسئول دفتر نماینده شهرستان نیز حضور داشتند
در جلسه ریل‌باس مبحث بررسی ایستگاه مجاور دانشگاه پیام نور و پیش بینی دسترسی های سواره و پیاده مناسب مسیر ایستگاه مورد بحث و گفتگو واقع شد.
مقدمات مورد نیاز جهت شروع فاز اول پروژه و پیگیری جلسات مشترک با شهرداری اصفهان جهت تعیین تکلیف قطعه واقع شده در حریم شهر اصفهان (مسیر آتشگاه) از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بودند.
 در پایان مقرر گردید کلیه مباحث در دستور کارمدیریت شهری نجف‌آباد قرار گیرد و گزارش اقدامات صورت گرفته تا یک ماه دیگر در جلسه آتی ارائه گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.